Да използвам тази тема, която ми изплю търсачката, че в нея за същото става въпрос - 'начи тва пръчката за мерене на масло на Туин Спарк, е най-малоумното нещо, дето съм виждал в света на автомобилостроенето. Дори на Лада е направено повече с акъл.
Още като сменях маслото, мотора глътна 5 литра, а на пръчката - под минимума. Отляхме половин литър, дори малко отгоре, щото по книга иска 4,4. Мерим - почти нищо, нещо там на върха на пръчката само. Ферариста ми даде акъл да проверим тръбата на пръчката дали ляга плътно, ако не - разхлабване на болта, леко набиване надолу, да легне. ОК, сторено, взе да показва маааалко по-нормално. Ама кое му е нормалното, да си сипал 4,4 литра в мотора и да ти показва милимунда над минимума??? При това, въпросното "показание" излиза само след въртене и ръчкане на пръчката в различни посоки, иначе ако само я боднеш и извадиш - напълно различно ниво показва. Да не говорим как, докато се усуче по тръбата и извивките й, се омазва пръчката и на моменти седиш и гледаш като изстребител тия петна - нивото на маслото ли са или не.
Минах и аз през момента дали не е по-къса моята и да е от друга кола - виждам се с Феро, сравняваме двете пръчки от моя и неговия ТС - 1:1.
Да му изсъхнат ушите на тоя, дето е измислил тая гениалност... на Реното в подписа ми е една къса пръчка, по-ниско разположена, но която се набива в една права тръба. Бодваш, вадиш - нивото ти го показва като отсечено с нож. Няма тва-онова... изививки на тръбата, пружинеста огъваща се пръчка, бла бла... 'талянци, братче...
Още като сменях маслото, мотора глътна 5 литра, а на пръчката - под минимума. Отляхме половин литър, дори малко отгоре, щото по книга иска 4,4. Мерим - почти нищо, нещо там на върха на пръчката само. Ферариста ми даде акъл да проверим тръбата на пръчката дали ляга плътно, ако не - разхлабване на болта, леко набиване надолу, да легне. ОК, сторено, взе да показва маааалко по-нормално. Ама кое му е нормалното, да си сипал 4,4 литра в мотора и да ти показва милимунда над минимума??? При това, въпросното "показание" излиза само след въртене и ръчкане на пръчката в различни посоки, иначе ако само я боднеш и извадиш - напълно различно ниво показва. Да не говорим как, докато се усуче по тръбата и извивките й, се омазва пръчката и на моменти седиш и гледаш като изстребител тия петна - нивото на маслото ли са или не.
Минах и аз през момента дали не е по-къса моята и да е от друга кола - виждам се с Феро, сравняваме двете пръчки от моя и неговия ТС - 1:1.
Да му изсъхнат ушите на тоя, дето е измислил тая гениалност... на Реното в подписа ми е една къса пръчка, по-ниско разположена, но която се набива в една права тръба. Бодваш, вадиш - нивото ти го показва като отсечено с нож. Няма тва-онова... изививки на тръбата, пружинеста огъваща се пръчка, бла бла... 'талянци, братче...
Comment